Print

Klantentevredenheid: Qfor

Logo Qfor-900px (225 x 225)Lerian-Nti Languages wordt driejaarlijks doorgelicht op het gebied van klantentevredenheid door de externe organisatie Management Information. Het jongste auditrapport dateert van september 2015 waardoor het Qfor-kwaliteitslabel werd behaald.

Het Qfor-kwaliteitslabel is een Europees kwaliteitslabel specifiek voor de opleidings- en consultingmarkt. Het wordt enkel toegekend aan bedrijven die minstens 80 % scoren op klantentevredenheid.

Hieronder vindt u een samenvatting van de resultaten van het recentste evaluatierapport van Lerian-Nti in het kader van dit klantentevredenheidsonderzoek.

QFOR Client Scan

Deze synthese is gebaseerd op de antwoorden van een steekproef genomen door de auditor onder alle opdrachtgevers van de periode van 01-07-2014 tot en met 30-06-2015. Tijdens het bezoek werd de volledigheid van de klantenlijst op basis waarvan het klantenonderzoek werd uitgevoerd gecontroleerd door de auditor.

  • Aantal klanten door de auditor geselecteerd en ondervraagd: 18
  • Periode van het klantenonderzoek: van 20-08-2015 tot en met 06-09-2015

Uit de contacten met de klanten kan de auditor afleiden dat zij tevreden tot heel tevreden zijn over de organisatie en haar dienstverlening.

De organisatie en haar trainingsactiviteiten beantwoorden aan de Qfor ClientScan.

forward  Resultaat Lerian-Nti Languages
Scores nvt 1 2 3 4 5 Res.
Algemene indruk  - - - - 8 10 4,56/5
Voortraject - - - - 10 8 4,44/5
Uitvoering - - - - 7 11 4,61/5
Projectmanagement 1 - - - 14 3 4,18/5
Rapportering & tools 3 - - - 11 4 4,27/5
Consultants 1 - - - 10 7 4,41/5
Natraject 2 - - 1 12 3 4,13/5
Relatiemanagement 2 - - - 7 9 4,56/5
Administratie & logistiek 1 - - 2 8 7 4,29/5
Prijs- kwaliteitsverhouding 2 - - 1 13 2 4,06/5


Legende scores:

nvt: niet van toepassing - 1: heel ontevreden - 2: ontevreden - 3: neutraal - 4: tevreden - 5: heel tevreden        

  • Percentage algemene indruk: 100%
  • Percentage tevredenheid aspecten: 97%
  • Gemiddelde waarde geëvalueerde aspecten: 4,33/5
  • Homogeniteitsindex algemene indruk: 100%
  • Homogeniteitsindex tevredenheid aspecten: 95%
  • Gewogen gemiddelde tevredenheidsniveau: 4,44/5


Bron:

Qfor rapport Lerian-Nti Languages, opgemaakt door Management information, september 2015

Contacteer ons

Bel +32 2 217 37 47

Of mail info@lerian-nti.be

Contacteer ons