Gesprekstafels: een taalcursus gericht op spreken

Bent u op zoek naar een dynamische en doelgerichte opleiding Nederlands, Engels of Duits die gericht is op spreken? Dan bieden onze gesprekstafels de oplossing.

De gesprekstafels zijn aangepast aan uw taalniveau en dankzij onze native speaker lesgevers verbetert u week na week uw mondelinge uitdrukking en uw luistervaardigheid.

Voordelen

  • Boek een snelle en duurzame vooruitgang
  • Verbeter uw spreek- en luistervaardigheid
  • Durf de taal te spreken in alle omstandigheden
  • Integreer specifieke woordenschat uit uw sector

Praktisch

  • Voorafgaande tests bepalen uw kennisniveau
  • Groepen worden samengesteld op basis van het taalniveau
  • Lessen worden online of bij bedrijven die zich vrijwillig hebben aangemeld om een ​​gesprekstafel te hosten, georganiseerd.
  • Inclusief eindevaluatie (beschrijving van uw vooruitgang)

Formule

  • Groepen van 4 tot 7 personen
  • Een 'native speaker' lesgever
  • Sessie van 2 uur per week
  • 30 weken per jaar
  • Talen: Engels, Duits of Nederlands

Prijs

  • 300 € met tussenkomst van opleidingscheques van het Waals Gewest (Volledige prijs: 1.200 €)

Pluspunten

  • Mogelijkheid om de gesprekstafels binnen uw bedrijf te organiseren (mits voldoende aantal deelnemers)
  • Profiteer van een aantrekkelijke prijs dankzij de erkenning van de Waalse opleidingscheques

Contactpersonen

  • Sophie Perron: 0494 89 11 28, sophie.perron@lerian.be
  • Yvette Bebronne: 0474 52 03 60, yvette.bebronne@lerian.be

The perfect match

Op basis van uitgebreide taaltesten en behoefteanalyses werken we doelgerichte voorstellen uit. Voor elke specifieke vraag worden specifieke trainers geselecteerd. Goed opgeleide, ervaren trainers die vaak ook thuis zijn in specifieke sectoren. "The perfect match" wordt gerealiseerd door de pedagogische verantwoordelijken per doeltaal.

Getuigenis

“Maatwerk is efficiënter"

Lerian speelt actief in op de behoeften van bedrijven. De vele verschillende afdelingen binnen een bedrijf kunnen taalopleidingen volgen die perfect passen bij hun specifieke noden, de vakterminologie en het startniveau van elke student.

Petra Schyvynck (Belfius Insurance): “Onze receptionisten leren hoe ze klanten in hun eigen taal en de andere landstaal kunnen ontvangen. Commerciële afdelingen leren hoe ze via de telefoon vlot met klanten kunnen omgaan. Managers leren vergaderen in een andere taal: hoe verdedig je een standpunt, hoe kom je beleefd tussen, hoe breng je een presentatie?... Taalcursussen op maat zijn misschien iets duurder, maar wel efficiënter achteraf. Als we medewerkers naar een algemene taalcursus sturen, komen ze vaak onbevredigd terug.”

Petra Schyvynck (Belfius Insurance): “Lerian in een paar woorden omschrijven? Daar moet ik niet lang over nadenken: correct, stipt en flexibel. We zijn soms nogal laat met onze aanvragen, maar ze vinden altijd een oplossing. Ik apprecieer ook de snelle opvolging en evaluatie van de kandidaten. Zo weten de verantwoordelijken welke vooruitgang hun medewerkers boeken. De docenten passen volledig in onze bedrijfscultuur. Lerian stelt zijn nieuwe producten of formules ook informatief voor in plaats van ze te verkopen of te pushen. Dat spreekt ons aan."

Contacteer ons

Bel ons op 0494 89 11 28 of 0474 52 03 60

Of mail ons naar sophie.perron@lerian.be of yvette.bebronne@lerian.be

Laat u terugbellen

Laat ons uw nummer na zodat wij u kunnen opbellen.

Contactformulier

Stel ons uw vraag online en we nemen spoedig contact met u op.